Як вміння та навики учнів повинні відображатися у навчальних програмах з історії
(на прикладі Об’єднаного Королівства Великої Британії та Північної Ірландії)
Перед тим, як розпочати основну частину моєї презентації на тему історичних умінь та навиків, оволодіння якими повинна передбачати навчальна програма, хочу поділитися деякими міркуваннями стосовно цілей викладання історії для молодих людей. Зокрема, стосовно того, як, на мою думку, викладання історії може найкраще підготувати учня бути громадянином сучасної демократичної держави і жити у глобальному світі 21-ого століття.
Допомагаючи учням стати активними членами демократичного суспільства і носіями позитивного вкладу у розвиток цього суспільства, потрібно запевнитися у тому, що ми навчаємо їх історії, а не використовуємо історію для навіювання певного роду суджень, поглядів чи позицій.
(повний текст матеріалу можна завантажити нижче)
Перед тим, як розпочати основну частину моєї презентації на тему історичних умінь та навиків, оволодіння якими повинна передбачати навчальна програма, хочу поділитися деякими міркуваннями стосовно цілей викладання історії для молодих людей. Зокрема, стосовно того, як, на мою думку, викладання історії може найкраще підготувати учня бути громадянином сучасної демократичної держави і жити у глобальному світі 21-ого століття.
Допомагаючи учням стати активними членами демократичного суспільства і носіями позитивного вкладу у розвиток цього суспільства, потрібно запевнитися у тому, що ми навчаємо їх історії, а не використовуємо історію для навіювання певного роду суджень, поглядів чи позицій.
(повний текст матеріалу можна завантажити нижче)
Коментарі
Дописати коментар