Перейти до основного вмісту

Як вміння та навики учнів повинні відображатися у навчальних програмах з історії

Як вміння та навики учнів повинні відображатися у навчальних програмах з історії

(на прикладі Об’єднаного Королівства Великої Британії  та Північної Ірландії)
Перед тим, як розпочати основну частину моєї презентації на тему історичних умінь та навиків, оволодіння якими повинна передбачати навчальна програма, хочу поділитися деякими міркуваннями стосовно цілей викладання історії для молодих людей.  Зокрема, стосовно того, як, на мою думку, викладання історії може найкраще підготувати учня бути громадянином сучасної демократичної держави і жити у глобальному світі 21-ого століття.

Допомагаючи учням стати активними членами демократичного суспільства і носіями позитивного вкладу у розвиток цього суспільства, потрібно запевнитися у тому, що ми навчаємо їх історії, а не використовуємо історію для навіювання певного роду суджень, поглядів чи позицій. 
(повний текст матеріалу можна завантажити нижче)
Автор: 
Джон Гаммер (Велика Британія)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Сенсаційна знахідка:"Червоний альбом" інж. А. Вінербергера

Сенсаційну знахідку нещодавно зробив американський режисер фільму "Голод до Правди" Андрій Ткач, виявивши у Лондоні в родинному архіві правнучки інженера Самари Пірс "червоний альбом", унікальність якого ще й у тому, що кожна світлина в ньому має підписи, власноруч зроблені автором.  Детальніше

Освіта майбутнього: як її створити в Україні?

Олег Дерев’янко: Завдання Міністерства - створити умови для навчання впродовж усього життя, престижності та привабливості професії учителя, взаємодії освіти та бізнесу   22 грудня 2015 року в Українському кризовому медіа-центрі відбувся брифінг «Освіта майбутнього: як її створити в Україні?». Читати далі...

ЗНО з історії 2016