Перейти до основного вмісту

Розробки уроків з історії України 9 клас

1. Включення західноукраїнських земель до складу Австрійської імперії
https://drive.google.com/file/d/0B8p9LbLLL6LGdEwxUHhQLXZ3a2M/view?usp=sharing
2. ВПЛИВ АГРАРНОЇ РЕФОРМИ 1848 Р. НА РОЗВИТОК ЕКОНОМІКИ В ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ
https://drive.google.com/file/d/0B8p9LbLLL6LGYUNfWGpOOXc5dlk/view?usp=sharing
3. Вплив міжнародних відносин на розвиток українських земель в першій третині ХІХ ст.
https://drive.google.com/open?id=0B8p9LbLLL6LGZU95MHZMbzhZMEE
4. Вступ
https://drive.google.com/open?id=0B8p9LbLLL6LGUXV0S2tweDEza00
5. ДУХОВНЕ ЖИТТЯ В УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ НАПРИКІНЦІ XVIII - У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ XIX СТ.
https://drive.google.com/open?id=0B8p9LbLLL6LGazV6TW5UeHIyc3c
6. ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЕЛЬ У ПОРЕФОРМЕНИЙ ПЕРІОД
 https://drive.google.com/open?id=0B8p9LbLLL6LGWlJPTldNRG1nRkk
7. Масонство в Україні. Україна в програмних документах декабристів
https://drive.google.com/open?id=0B8p9LbLLL6LGMFJPU210R1JDZlU
8. МІСЦЕ Т. Г. ШЕВЧЕНКА В УКРАЇНСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ ВІДРОДЖЕННІ
https://drive.google.com/open?id=0B8p9LbLLL6LGM3NKZmEtLVJxZ1E
9. НАЦІОНАЛЬНО-ВИЗВОЛЬНИЙ РУХ НА ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ ПІД ЧАС РЕВОЛЮЦІЇ 1848-1849 РР. В АВСТРІЙСЬКІЙ ІМПЕРІЇ
https://drive.google.com/open?id=0B8p9LbLLL6LGSy1rV1RFUW93ZlU
10. НОВА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА І ТЕАТР ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ ТЕНДЕНЦІЙ СУСПІЛЬНОГО РОЗВИТКУ.
https://drive.google.com/open?id=0B8p9LbLLL6LGVzJpUXpTWnZEM0k
11. ПОЧАТОК НАЦІОНАЛЬНОГО ВІДРОДЖЕННЯ
 https://drive.google.com/open?id=0B8p9LbLLL6LGX3lLX0tEbi0zVFk
12. ПОЧАТОК ПРОМИСЛОВОЇ РЕВОЛЮЦІЇ
https://drive.google.com/open?id=0B8p9LbLLL6LGM1FhZlY2cExtd3M
13. ПОШИРЕННЯ ІДЕЙ ПРОСВІТНИЦТВА У ЗАХІДНІЙ УКРАЇНІ
 https://drive.google.com/open?id=0B8p9LbLLL6LGQ2w2MnNGbWlTZFk
14. СЕЛЯНСЬКА РЕФОРМА 1861 р. В НАДДНІПРЯНСЬКІЙ УКРАЇНІ
https://drive.google.com/open?id=0B8p9LbLLL6LGTUp1SGl3X2pXTG8
15. СІЛЬСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО
https://drive.google.com/open?id=0B8p9LbLLL6LGb2ZmVjVNbDZ5Q0U
16. СОЦІАЛЬНІ РУХИ НА ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ
 https://drive.google.com/open?id=0B8p9LbLLL6LGUE9nTk5tWG1Vbms
17. СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНЕ СТАНОВИЩЕ УКРАЇНСЬКОГО НАСЕЛЕННЯ ПІД ВЛАДОЮ АВСТРІЙСЬКОЇ ТА РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЙ В ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ XIX СТ. І
СОЦІАЛЬНІ РУХИ
https://drive.google.com/open?id=0B8p9LbLLL6LGNVV3R3BPMmh3T2c
18. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РОСІЙСЬКОЇ ТА АВСТРІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЙ НАПРИКІНЦІ XVIII - У ПЕРШІЙ ТРЕТИНІ XIX СТ.
https://drive.google.com/open?id=0B8p9LbLLL6LGQ1ZMczQyNzdUaE0
19. УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ ЗА ТЕМОЮ «ДУХОВНЕ ЖИТТЯ В УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ НАПРИКІНЦІ XVIII - У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ XIX СТ.»
 https://drive.google.com/open?id=0B8p9LbLLL6LGZzdmOVhySFpqa1U

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Сенсаційна знахідка:"Червоний альбом" інж. А. Вінербергера

Сенсаційну знахідку нещодавно зробив американський режисер фільму "Голод до Правди" Андрій Ткач, виявивши у Лондоні в родинному архіві правнучки інженера Самари Пірс "червоний альбом", унікальність якого ще й у тому, що кожна світлина в ньому має підписи, власноруч зроблені автором.  Детальніше

Освіта майбутнього: як її створити в Україні?

Олег Дерев’янко: Завдання Міністерства - створити умови для навчання впродовж усього життя, престижності та привабливості професії учителя, взаємодії освіти та бізнесу   22 грудня 2015 року в Українському кризовому медіа-центрі відбувся брифінг «Освіта майбутнього: як її створити в Україні?». Читати далі...

ЗНО з історії 2016